Direktlänk till inlägg 20 juni 2010

Bilder- gott & Blandat från D-kullen

Av Monica - 20 juni 2010 00:47

Lite drygt 2 veckor gamla och helt bedårande... Myo stannar här, jag är sååå glad över det. Trots att hon är en "tråkig" svart... hon är ju så söt, å hennes bruna bläs- mmmm!!!   


De har även fått namn nu!

Exentrion's Duoleihn Myo, svart sköldpadd
Exentrion's Dark Eyed Pea of Daylee, silver svart sköldpadd
Exentrion's Discovered Wings
, svart (dold skp)

Exentrion's Deezrion Davaj, svart/silversvart 
Exentrion's Denothico Trail, silversvart
 
Exentrion's Dungeon Dust, silversvart
Exentrion's Diever X, svart/silversvart, rex

  


Här kommer iaf lite bilder!!


Fler hittar ni i deras galleri; http://exentrions.weebly.com/d--babygallery.html


            

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica - 8 oktober 2013 14:24

Nu har jag varit utan guldhamstrar i 1 år och 4 månader.. vilket känns helt sjukt länge. Samtidigt som det känns som att jag varit utan dem betydligt längre än så. Det känns som att det var minst 2 år sedan jag blev tvungen att ta bort dem pga papova...

Av Monica - 3 april 2013 21:07

Googlade mig själv (eller snarare min uppfödning) och hittade åt denna blogg, herre gud.. jag har totalt glömt bort att den ens existerade !   Vet inte om jag kommer att fortsätta blogga här sen, för tillfället ligger min uppfödning nere pga Papo...

Av Monica - 17 oktober 2010 16:45

Precis som överskriften säger så har Operatårta och Jonagold varit på dejt. De parade sig igår den 16 oktober och ev. ungar väntas 1 november. Det blir rost i långhår, med mycket fina och snälla föräldrar! Ska bli väldigt spännande, själv hoppas...

Av Monica - 17 oktober 2010 16:42

I morse fanns de där. rosa, nakna och skrynkliga.. alldeles underbart söta!   Vilja mår bara bra och jag kunde räkna ungefär 6-7 st. Kan vara mer, kan vara mindre. Tog bara en snabbtitt för att se om de kommit å så att alla mådde bra.   Välko...

Av Monica - 16 oktober 2010 19:00

Åhh vad jag är glad.. Vilja är tjock och fin och ikväll/natt bör hennes små komma.. Jag är såå spänd och längten!! Går inte att beskriva.. det är lika roligt varje gång , man blir alldeles kollrig     Lägger upp dagens bilder på blivande mamma, h...

Presentation


Välkommen till min hamsterblogg, tanken är att bloggen ska vara ett komplement till min hemsida, http://exentrions.weebly.com/

För tillfället är guldhamster uppfödningen tyvärr vilande, men jag hoppas på att kunna starta upp snart igen :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards