Direktlänk till inlägg 30 september 2010

Lite blandade bilder :P

Av Monica - 30 september 2010 16:54


Måste få dela med mig lite av ett par söta bilder på mina bollar, finns ju ett helt gäng Guldhamstrar här hemma men även ett par vintervita. Underbara tillvaro alltså, jag älskar verkligen mina små odygdningar   


Gick in i sovrummet en kväll för att se vad Myo hade för sig..

så hittar jag henne liggandes såhär? Hon som brukar vara så pigg å alert.. eh, näedå. Här var det chilling time på hög nivå!

Sötare får man leta efter hihi

  

Yrmelur ser alltid så himla rolig ut, vilken söt liten charmör han är!

  

Hans favoritsysselsättning är att äta, han är ett riktigt litet matvrak.. nom nom!



  

Nä men hoppsan.. där slant ja!

  

Se no evil, hear no evil? Hmmm...



     


Haha! Snork är bara bäst, hur ser hon ut egentligen ?! Gull Unge!!   



 
 
Ingen bild

Älskarguldhamstrar

29 maj 2011 13:24

Stackars hamster på bild nr 4! Hur gick det med den?

 
Ingen bild

Älskarguldhamstrar

29 maj 2011 13:26

Den första bilden är jättesöt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica - 8 oktober 2013 14:24

Nu har jag varit utan guldhamstrar i 1 år och 4 månader.. vilket känns helt sjukt länge. Samtidigt som det känns som att jag varit utan dem betydligt längre än så. Det känns som att det var minst 2 år sedan jag blev tvungen att ta bort dem pga papova...

Av Monica - 3 april 2013 21:07

Googlade mig själv (eller snarare min uppfödning) och hittade åt denna blogg, herre gud.. jag har totalt glömt bort att den ens existerade !   Vet inte om jag kommer att fortsätta blogga här sen, för tillfället ligger min uppfödning nere pga Papo...

Av Monica - 17 oktober 2010 16:45

Precis som överskriften säger så har Operatårta och Jonagold varit på dejt. De parade sig igår den 16 oktober och ev. ungar väntas 1 november. Det blir rost i långhår, med mycket fina och snälla föräldrar! Ska bli väldigt spännande, själv hoppas...

Av Monica - 17 oktober 2010 16:42

I morse fanns de där. rosa, nakna och skrynkliga.. alldeles underbart söta!   Vilja mår bara bra och jag kunde räkna ungefär 6-7 st. Kan vara mer, kan vara mindre. Tog bara en snabbtitt för att se om de kommit å så att alla mådde bra.   Välko...

Av Monica - 16 oktober 2010 19:00

Åhh vad jag är glad.. Vilja är tjock och fin och ikväll/natt bör hennes små komma.. Jag är såå spänd och längten!! Går inte att beskriva.. det är lika roligt varje gång , man blir alldeles kollrig     Lägger upp dagens bilder på blivande mamma, h...

Presentation


Välkommen till min hamsterblogg, tanken är att bloggen ska vara ett komplement till min hemsida, http://exentrions.weebly.com/

För tillfället är guldhamster uppfödningen tyvärr vilande, men jag hoppas på att kunna starta upp snart igen :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards